Lista produktów producenta: Kurukahveci Mehmet Efendi

Kurukahveci Mehmet Efendi, to wielopokoleniowa firma która od 1871 roku traktuje produkcję kawy jako sztukę.Nadal przekazuje to rzemiosło z ojca na syna, z mistrza na ucznia, z towarzyszącym mu mistrzostwem, wiedzą, doświadczeniem i finezją. Mając świadomość, że Kawa po turecku, która jest darem od Turków dla świata, dla przyszłych pokoleń, firma dąży do dostarczania tej samej jakości i przyjemności miłośnikom kawy przy każdym łyku.


W XIX wieku kawę po turecku sprzedawano głównie w postaci surowych ziaren, palonych w domu na patelni, a następnie mielonych w ręcznych młynkach i pitych. Mehmet Efendi, który przejął firmę od ojca w 1871 roku, pieczołowicie wypala i mieli surowe ziarna kawy i sprzedaje je swoim klientom w postaci gotowej. Zapach świeżo palonej kawy zaczyna rozprzestrzeniać się po ulicy Tahmis w Stambule. Po pewnym czasie Mehmet Efendi stał się znany jako „Kurukahveci Mehmet Efendi” ze względu na wygodę, jaką zapewniał swoim klientom.


Po śmierci Mehmeta Efendiego w 1931 r. jego synowie Hasan Selahattin, Hulusi i Ahmet Rıza kontynuowali zawód ojca. Rodzina przyjęła nazwisko „Kurukahveci” w 1934 roku. Po śmierci Mehmeta Efendiego, najstarszy z rodziny, Hasan Selahattin (1897-1944), zdał sobie sprawę ze znaczenia zagranicy i zdecydował się uczestniczyć w działaniach międzynarodowych. W ten sposób zaczął promować kawę po turecku, sprzedając ją zarówno za granicą, jak iw kraju. Hulusi Bey (1904-1934) zrealizował masową produkcję, nie ignorując rozwijającej się technologii tego okresu. Słynny architekt tamtych czasów, Zühtü Başar, zbudował budynek w stylu „art deco”, który jest używany do dziś, zamiast sklepu na ulicy Tahmis w Stambule. Również w 1932 roku İhap Hulusi Bey, ówczesny mistrz grafiki, narysował emblemat. Ten emblemat jest nadal używany.


Po śmierci Hulusi Beya w młodym wieku kierownictwo przejął najmłodszy brat Ahmet Rıza Kurukahveci, który studiował za granicą. Fakt, że Ahmet Bey uważnie śledził rozwój wydarzeń na świecie, skłonił go do podjęcia kroków w kierunku reklamy i unowocześnienia firmy. W tym okresie kawę umieszczano w opakowaniach z pergaminu i rozprowadzano samochodami do sklepów spożywczych w mieście. Tym samym w Turcji osiągnięto kolejny sukces.


Dodatkowo reklama firmy została poszerzona o prace plakatowe i kalendarzowe, które określano mianem wielkich innowacji tamtych lat. W tym okresie rozpoczęła się również krajowa dystrybucja kawy prywatnymi samochodami. Oddział został otwarty przy ulicy Galatasaray Sahne.


Potomkowie Mehmeta Efendiego, którym dziś zarządza Kurukahveci; Kierownictwo przejęli po śmierci Ahmeta Rızy Kurukahveciego. Chociaż Kurukahveci Mehmet Efendi jest producentem kawy, który rozpowszechnił się na całym świecie, nadal utrzymuje swoją jakość jako firma rodzinna, wykorzystując nowoczesne technologie od 1871 roku.


Kawa Kurukahveci Mehmet Efendi eksportowana jest do 55 krajów Europy, Ameryki, Azji, Australii i Afryki oraz oferowana konsumentom w nowoczesnych opakowaniach.


Misją Kurukahveci Mehmet Efendi, jako stale rozwijającej się globalnej firmy z branży kawowej, jest „zbliżanie wszystkich miłośników kawy z wyśmienitą kawą po turecku, którą produkuje, oraz przedstawianie kawy po turecku szerokiej publiczności na całym świecie bez poświęcania jakości”.


Specjalne technologie i metody opracowane przez Kurukahveci Mehmet Efendi podczas procesu produkcji oraz inwestycje i badania jakościowe ujawniają różnice i wyższości kawy po turecku. W ten sposób konsumenci zawsze otrzymują tę samą kawę po turecku najwyższej jakości w każdej filiżance.


Innowacyjne i skrupulatne podejście, które trwa od 1871 roku, jest kontynuowane nieprzerwanie jako polityka firmy dzisiaj. Wykorzystuje się tradycyjne metody produkcji, dostosowując je do najnowszych technologii; Kiedy lata wiedzy, doświadczenia i doświadczenia łączą się z tym duchem innowacji, powstaje wyjątkowa kawa i niepowtarzalny smak. Dlatego dąży się do tego, aby konsumenci z każdym łykiem dodawali radość i szczęście do swojego życia.

Pokazuje 1 - 4 z 4 elementów
Pokazuje 1 - 4 z 4 elementów